דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירותי ניקיון: מדוע הם כה חיוניים? 

מאת    [ 07/04/2015 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 2013 פעמים ]

כל אדם יעדיף להתגורר או לעבוד במקום שהניקיון שלו הוא ללא רבב. הבעיה היא שבלוח הזמנים העמוס של המאה ה-21, רבים לא עושים את המאמצים הנדרשים להגשמת המטרה. כך, גם כשהניקיון מתבצע, הוא מבוצע בצורה לא יסודית, מה שמביא לנזק מצטבר, כמו גם לתחושה של חוסר נוחות. החדשות הטובות הן שיש בנמצא פתרון, והוא פנייה לחברה המציעה שירותי ניקיון. הנה כל מה שחשוב לדעת על החברות האלה, כולל מספר טיפים שיסייעו לכם בבחירתן.

מגוון רחב של שירותים אפשריים

תחת ההגדרה של שירותי ניקיון, וזו נקודה משמעותית בכל קנה מידה, ניתן למנות שורה ארוכה של פעולות. זה מתחיל עם הפעולות הבסיסיות יותר, ביניהן טאטוא או שאיבת אבק, שטיפת רצפה או ריקון פחים. יחד עם זאת, קיימות גם פעולות אשר מצריכות כבר ציוד מתקדם פי כמה, כמו גם חומרים ייעודיים: חשבו, למשל, על פוליש או ליטוש לרצפה, ניקיון שטיחים איכותיים במיוחד או על חיטוי מבנים.

הניקיון עלול להיות מורכב גם כאשר מתבוננים על התנאים המאפיינים את החלל הנתון. ניקיון חיצוני של חלונות בבניין משרדים גבוה, אם לוקחים דוגמא נפוצה, עשוי להצריך פנייה לחברה המציעה שירותי ניקיון בסנפלינג. גם מבנים בהם נמצאים פריטים רגישים, העשויים מחומרים המצריכים התייחסות מיוחדת, עונים על ההגדרה הזו.

בית, או משרד?

בין חברות הניקיון השונות ניתן גם להבדיל על פי סוג המבנים אשר הן מציעות את שירותיהן עבורם. אבחנה עיקרית, בהקשר של ניקיון מוסדות, היא בין המגזר הפרטי – כלומר, בתים פרטיים ובנייני מגורים – לבין המגזר העסקי או המוסדי (משרדים, מוסדות ציבוריים וכן הלאה). האבחנה הזו חשובה כי היא משפיעה על היבטים דוגמת הפעולות שנדרש לבצע במסגרת הניקיון, היקף הניקיון או התדירות שלו.

המציאות מראה כי חברות ניקיון יידרשו לרוב עבור המבנים הגדולים יותר, בהם פוטנציאל הלכלוך רחב במיוחד, וחשוב לא פחות – בהם הניקיון עלול ליפול לו אל בין הכיסאות. לא מעט חברות עסקיות פונות לחברה המציעה שירותי ניקיון מוסדות פשוט מכיוון שאין לאנשיהן את הזמן או היכולת להתעסק בניקיון, על רקע הצורך להמשיך בשגרת העבודה במקום בכל רגע נתון.

דגשים בבחירת חברת הניקיון

בישראל ניתן למצוא לא מעט חברות הפועלות בתחום הניקיון. אבל החברות הללו נבדלות ביניהן בשורה ארוכה של פרמטרים, כולל בטיב האיכות שהן מעניקות, מה שמחייב בחירה מושכלת במיוחד. בתחום בו אין צורך בתעודות או בהכשרות רשמיות (למעט בפעולות המורכבות ביותר), חשוב לסקור את הניסיון של החברה, השיטות בהן היא פועלת וכוח האדם העומד לרשותה. כמובן שגם בחינת המוניטין של החברה, בין השאר באמצעות קבלת המלצות עליה, או איתור חוות דעת, יכולה רק לסייע בדרך לבחירה המושכלת.

מומלץ מאד לעבוד מול החברה עם הסכם כתוב, המפרט את כל היבטי התהליך: החל ממועד הניקיון, דרך החומרים והשיטות שיעשה בהם שימוש ועד לאחריות של הגורם המנקה על נזקים שעלולים להיגרם. חשוב להתבונן על מטרת הניקיון ובהתאם לכך להגדיר את ההיקף והתדירות שלו: בהקשר הזה, מוסדות רבים פונים לחברה במטרה להזמין שירותים קבועים, בתדירות קבועה. לא קשה להבין מדוע.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב